بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
اخبار و حواشی بوندسلیگا
قالب وبلاگ

 



روی گل اول مقصر بودم

مانوئل نویر، دروازه بان باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای بعد از بازی مقابل هامبورگ در جام لیگا توتال آلمان اعلام کرد که روی گل اول دریافتی از هامبورگ، مقصر بودم.

" در زمانهایی که ما از هامبورگ، گل دریافت کردیم، بسیار آزادانه فضا را برای بازیکنان هامبورگ باز گذاشتیم، البته ما خیلی دوست داشتیم که برنده این بازی باشیم اما موقعیت های بسیار زیادی را از دست دادیم. "

او در ادامه میگوید :
" روی گل اول، من مقصر بودم و این را میپذیرم، اعتراف میکنم که من جایگاه خوبی را برای دفع توپ انتخاب نکردم، اگر یک متر جلوتر ایستاده بودم به راحتی این توپ را دفع میکردم. "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, ] [ 15:51 ] [ King-Of-Rome ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بایرن مونیخ و آدرس bayernmunchen.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 43425
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1